Jelita Lavender

Friday 22 March 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia

salam...hai..

Ade sesape tak yang da bace novel Sebenarnya Saya Isteri Dia karya Zura Asyfar??mesti ramai yang da bace kn??mesti tengah tersenyum sumbing sekarang ni kan..best kan?aku pun bape kali bace novel ni...bangun pagi bace, nak tido pon bace lagi..novel setebal hampir 900 muka surat aku abis kan dalam masa sehari...bace tak ingat nak makan, nak tido...tapi kerja rumah sume setel yer...rutin harian sebagai student yang tengah bercuti semester tetap berjalan dengan lancar..hehehe...

u know what? tahap keobsesian aku terhadap novel ni semakin menjadi...boleh pulak aku berangan novel ni diadaptasikan jadi drama...siap bayangkan hero heroin lagi taw...memang hari aku jadi tak keruan la..senyum sorang sorang...memang aku dengan dunia aku lah senang cite...

sampai da tak tahu bape kali punya belek novel ni sampai setiap patah perkataan yang ade aku bace.. bace la name blog penulis novel ni Zura Asyfar..kebetulan tengah online, lincah je tangan ni google...

pehhh...time tu rase macam nak melompat...ape taknyer..aku ni sebok berangan novel ni didramakan...jap lagi Zura Asyfar tengah update pasal pemilihan pelakon untuk drama SSID..woowww....tetibe terase aku ni yang outdated...muahaha...

kegilaan aku tak sampai disitu jer...setiap hari dok tweet pasal cite ni sampai lah dapat confirmation sape yang berlakon cite tu...mula mula rase macam kecewa sebab dalam angan angan aku Aiman Hakim jadi hero tapi Izzue Islam pulak...sape pulak mamat ni..tak kenal...tak kenal?ape lagi...gugel la wey....ahaksss...

wokey..selame ni memang aku da penah tengok dy berlakon tapi cuma tak notice je..hewhewhew...laju je like kat facebook n follow kat twitter..haruslah kan...hihihi...time FFM award aku siap tengok lagi sebab dy ade update dy datang time award tu..wooww..siap menang lagi anugerah Pelakon Harapan Lelaki..dan mulai saat ini la aku mula tengok sume cerita yang dia berlakon...Bunga Merah Punya aku tengok kat tonton sebab tv9 kat umah sewa ni tak terang...cite yang lain sume aku tengok kat utube..

lagi seminggu je drama SSID ni akan start...ramai yang dah tak sabar...aku siap post lagi dekat page SSID...hepy gilerrr sebab admin page SSID (aku rasa Zura Asyfar) bace n komen..nak taw tak dy komen with explaination and with very humble languange..terasa bahagia gila hati ni yang sedang tak berape nak gembira ni...terima kasih...

ada masa nati aku akan cite pasal novel SSID ok?

da maghrib ni..jom tunaikan kewajipan kita sebagai hamba Allah...


No comments:

Post a Comment