Jelita Lavender

Wednesday 11 May 2011

JARI aku!!

aduhhh....sakitnyer jari aku ni...ntah ape aku pk time memarut kelape tadi...tak pasal - pasal mak aku yang kena masak...sory mak..hehe...ceritenye begini..
cuti - cuti macam ni da memang rutin aku masak untuk lunch but juz for simple dishes je la..bagi mak aku rehat plak..hehe...tp kalau yang special2 tu aku juz tolong mak aku je..menu lunch tadi sawi putih masak lemak dengan ayam goreng..lemak kan haruslah perlukan santan. lepas da siap prepare semua bahan untuk dimasak aku pun parut la kelapa guna machine parut kelapa tu..half da settle.. tengah syok parut yang lagi half jap lagu jari aku pun terparut..apesal la bijak sangat???
that time memang terdiam tergamam.tibe2 je mak aku datang dapur.ble mase aku menjerit. takde rasanyer..pas tu tibe2 kepale ni rase macam nak pitam. memang da terduduk time tu..
ya Allah, da kenapa plak ni??terus aku minum air then terus terbaring.mak bersungguh nak sapu minyak tapi aku tak bagi..takut pedih wooo....
da terbaring depan tv, tengok tv tertonton plak cite korea hotelier.cite ni da penah ade time zaman skola dulu..bes gak citenyer..see da tengok tv terus lupa mak kat dapur..hehehe..pas tu aku teman la mak aku kat dapur.tolong tengok je..haha..


                          bley tahan hensem mamat sblh kanan tu..


gawat sihhh...abis la duit hantaran aku tinggal RM18K je..hilang RM1K aku gare2 terparut jari..hehe.. ala tapi bukan teruk pn..maintain je la RM19K tu..kan da moden, macam2 bley buat..hahaha...


                             ohhhh...duit hantaran...jgn kurang yer...hahaha..

No comments:

Post a Comment